ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
I KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO
W SŁUPSKU

Biuletyn informacji publicznej Informacje rodo Dziennik elektroniczny Facebook Kontakt

Konkursy

Witkacy i ja

79537241 2707074706042864 4089339899843444736 n

Zapraszamy wszystkich do udziału w konkursie plastycznym i fotograficznym Witkacy i ja. To doskonała okazja do przypomnienia jego życia i twórczości, jego dzieł, które na trwałe zapisały się w polską kulturę i stały się znaczącym elementem naszej edukacji literackiej i plastycznej.

Zainspiruj się Witkacym lub spróbuj wejść w jego skórę
Tematy pomocnicze:
- groteskowy i absurdalny świat wg. Witkacego/komunim, faszyzm, totalitaryzm/;
- plastyczna interpretacja dramatów: Szewcy, W małym dworku, Kurka wodna, Szalona lokomotywa, Mątwa, Wariat i zakonnica
- ekspresjonizm- żywioły, forma baśniowa, fantazje, krajobrazy, sen, uniesienie
- studium portretowe- psychologiczna charakterystyka przy pomocy mniejszej lub większej deformacji rysów portretowanej osoby.
Mamy czas do 5 marca 2020r

Regulaminpdf

#cojaczytam

76782726 2662578463825822 539835740809330688 nWe wrześniu 2019 roku Fundacja Nowoczesna Polska (portal Wolne Lektury) zaprosił uczniów do wzięcia udziału w II edycji konkursu #cojaczytam.
Celem konkursu była promocja czytelnictwa wśród młodzieży, rozwijanie umiejętności posługiwania się nowymi technologiami przez uczniów, rozwój zainteresowania czytelnictwem.
Zadanie skierowane dla 3 – 5 osobowych grup uczniów, które będą pracowały pod nadzorem opiekuna (nauczyciela lub nauczyciela-bibliotekarza).
I tak na początku października 2019r. uformowała się w naszej szkole grupa dziewcząt, która pracowała pod nadzorem nauczycielki historii – p. Justyny Kosickiej. Nauczycielka we współpracy z nauczycielami-bibliotekarzami przedstawiła uczennicom zadania i cel konkursu, zapoznała z obowiązującym regulaminem oraz prezentowała kolejne materiały nadsyłane przez Zespół Wolnych Lektur, np. „Jak promować czytelnictwo? Zainspirujcie się.” Materiały były poradnikiem pomocnym w wykreowaniu własnego pomysłu.
W dalszej kolejności młodzież z nauczycielem-bibliotekarzem, p. Danutą Panczochą, ustaliła porządek działań i prowadziła jego realizację. Utworzono Szkolną TOP listę bestsellerów. Lista była dostępna w różnych miejscach na terenie szkoły. Wykonano gazetkę okolicznościową: „Książka, którą Tobie polecam...”. Jej twórcami byli uczniowie, nauczyciele oraz pracownicy szkoły.
Dodatkowo uruchomiliśmy serię spotkań z uczniami, podczas których realizowaliśmy wydarzenia czytelnicze. Należały do nich: „Tarot książkowy”, „Bitwa na teksty”, „Pismo obrazkowe i czytanie etykiet”, „Cicho wszędzie, głucho wszędzie...”, „Książka, która jest dla mnie wydarzeniem”, „Ludzie listy piszą – donoszę, że ostatnio czytałem...”. Zwieńczeniem naszej pracy było namalowanie plakatu „Alicja w krainie czarów”. Autorkami plakatu były: uczennica klasy IIIb Agnieszka Rola i uczennica klasy Ia Kinga Nowak.
Regularnie spotykałyśmy się z zespołem wymieniając wzajemnie doświadczenia z przebiegu akcji.
Ostatecznie zebrałyśmy się wspólnie na podsumowaniu naszego przedsięwzięcia, które zatytułowałyśmy „Szlaki, po których stąpamy wyznacza książka.”
Praca konkursowa została wypromowana w serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook), a w publikowanych postach na jej temat użyto dwóch hasztagów:
#wolnelektury i #cojaczytam.
Przeprowadzoną kampanię nauczyciel-bibliotekarz (opiekun) zgłosił wraz z zespołem wypełniając obowiązkowy formularz konkursowy w Serwisie Wolne Lektury, wskazując w nim informacje o członkiniach zespołu i opiekunie, a także krótką informację na temat przebiegu działań.
Ciekawe jesteśmy, na co możemy liczyć w przyszłym roku! Praca szła pełną parą!

Najlepszy Czytelnik Roku

20180920 2 300x200Już dziś ruszył Konkurs pt. „Najlepszy Czytelnik Roku”. Poniżej znajdziecie informacje na jego temat.

Regulamin konkursu:
I. Cele konkursu
1. Promocja czytelnictwa.
2. Zachęcenie uczniów do czytania książek.
3. Podnoszenie kultury czytelniczej uczniów
4. Utrwalanie nawyku obcowania z książką
5. Zachęcenie do czytanie książek spoza kanonu lektur obowiązkowych
6. Kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem

II. Zasady konkursu:
Konkurs przeznaczony jest dla uczniów naszej szkoły
Czas trwania konkursu – od 01.09.2019 do 20.06.2020
Ocenie konkursowej podlega:
– aktywność i kultura czytelnicza uczniów
– dbałość czytelnika o wypożyczone książki
– kultura zachowania ucznia na terenie biblioteki

Ocenie konkursowej podlega aktywność i kultura czytelnicza uczniów, której wyrazem jest liczba wypożyczonych książek, terminowość oddawania książek przez czytelnika, dbałość czytelnika o wypożyczone książki, kultura zachowania na terenie biblioteki. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 15.06.2020 r. Zwycięzca konkursu otrzymuje nagrodę oraz dyplom.
Przewidziana jest nagroda specjalna dla czytelnika z klas pierwszych.
Wszystkim uczniom życzymy powodzenia i wspaniałych chwil z książką.

Regulamin konkursu na list miłosnypdf

Regulamin konkursu Zostań recenzentemdoc

Klauzula informacyjna dla rodzicówdoc

Zgoda na wykorzystywanie wizerunku ucznia - oswiadczenie rodziców lub prawnych opiekunówdoc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowychdoc

Oświadczenie - zgoda na udział w konkursiedoc

Oświadczenie dotyczace przekazania praw autorskichdoc

 

Regulamin konkursu REKLAMA ULUBIONEJ KSIĄŻKIdoc

Klauzula informacyjna dla rodzicówdoc

Zgoda na wykorzystywanie wizerunku ucznia - oswiadczenie rodziców lub prawnych opiekunówdoc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowychdoc

Oświadczenie - zgoda na udział w konkursiedoc

Oświadczenie dotyczace przekazania praw autorskichdoc

 

Regulamin konkursu DZIEŃ KROPKIdoc

Klauzula informacyjna dla rodzicówdoc

Zgoda na wykorzystywanie wizerunku ucznia - oswiadczenie rodziców lub prawnych opiekunówdoc

Zgoda na przetwarzanie danych osobowychdoc

Oświadczenie - zgoda na udział w konkursiedoc

Oświadczenie dotyczace przekazania praw autorskichdoc